Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Federal Reserve refused to allow Germans to see Gold
11-17-2012, 04:36 PM,
#1
Tongue  Federal Reserve refused to allow Germans to see Gold
Der Spiegel reports the Federal Reserve has refused to allow German inspectors to even view the country’s massive gold reserves.

http://www.silverdoctors.com/german-calls-for-gold-repatriation-intensify-as-fed-refuses-to-allow-inspection/

"...This enormous hoard of gold is stored in the fifth subfloor of the bank's building on Liberty Street, 25 meters (80 feet) below street level, and 15 meters below sea level. According to the bank's website, the vault rests on the bedrock of Manhattan Island."

Hahaha. "Yeah, we got your gold. We just can't show it to you".

Der Spiegel article: http://www.spiegel.de/international/germany/german-politicians-demand-to-see-gold-in-us-federal-reserve-a-864068.html
Reply
11-17-2012, 08:49 PM, (This post was last modified: 11-17-2012, 08:50 PM by SiLVa.)
#2
RE: Federal Reserve refused to allow Germans to see Gold
Lol, yeah because it's probably still under water!! If its even there at all.
"Listen to everyone, read everything, believe nothing unless you can prove it in your own research"
~William Cooper

DTTNWO!
Reply
01-28-2014, 01:18 PM,
#3
RE: Federal Reserve refused to allow Germans to see Gold
It's been over a year. Still no gold.

Wanna get rich? Buy as much PHYSICAL gold as you can get your greedy little hands on, right now.

If I had any cajones, I would cash out my retirement fund currently held by Wall Street and buy $100,000 worth of gold eagles.

It's been over a year and the Federal Reserve Banksters are STILL telling Germany "Uh. Yeah. We still have your gold. Be patient".

Dr. Paul Craig Roberts:

http://www.globalresearch.ca/federal-reserve-they-do-not-have-any-more-gold-paul-craig-roberts/5365933

“They don’t have any more gold."

Glenn Beck is a vacuous, ill-educated, douchebag gate-keeper, but this segment from his show is a pretty good summary of the screw job the Central Banks are executing on the citizens of every country...

Reply
01-28-2014, 07:25 PM,
#4
RE: Federal Reserve refused to allow Germans to see Gold
Well someone has to pay for creating the dreamland of Zionists...
Paix, Amour et Lumiere
Reply
01-28-2014, 09:40 PM,
#5
RE: Federal Reserve refused to allow Germans to see Gold
Looks like it's gonna be me.
Reply
01-29-2014, 01:33 AM,
#6
RE: Federal Reserve refused to allow Germans to see Gold
LOL ya that is for sure!

Your income tax,
your sales tax,
and all the hidden Kosher taxes on all the food you buy (K)...
and others
Paix, Amour et Lumiere
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
Thumbs Up Gold headed to $5,000 CharliePrime 0 390 01-08-2013, 12:11 PM
Last Post: CharliePrime
  GOLD is a Barbeque Relish CharliePrime 1 507 09-17-2012, 01:28 AM
Last Post: Anarchist
  You can't eat gold bristopen 10 1,407 06-04-2012, 11:38 PM
Last Post: h3rm35
  South Carolina Approves Gold and Silver as Money April 0 457 04-10-2012, 05:37 AM
Last Post: April
  This gold bar is worth its weight in … tungsten — corruption knocks on every door icosaface 1 1,151 03-26-2012, 09:30 PM
Last Post: Sovereignman
Question Deflation or Inflation? When Will the Price of Gold Plummet? FastTadpole 66 15,395 03-08-2012, 09:46 AM
Last Post: FastTadpole
  A Real Jaw Dropper at the Federal Reserve yeti 5 1,911 01-25-2012, 12:50 AM
Last Post: FastTadpole
  Audit of the Federal Reserve Reveals $16 Trillion in Secret Bailouts rockclimber 4 1,104 12-10-2011, 06:31 PM
Last Post: FastTadpole
  Science of Revolution - Defeating Wall Street Banks and the Federal Reserve yeti 0 475 10-24-2011, 04:07 PM
Last Post: yeti
  Invasion of Libya was About Gaddafi’s Plan to Introduce Gold Dinar yeti 0 612 10-24-2011, 03:32 PM
Last Post: yeti

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)